Tuesday, January 17, 2012

ACCIDENT

Sedey x terkata bila accident.. aku accident ari sabtu 14 January masa drive on the way balik umah, after kerja..

Masa tu aku kat federal highway, sebelum Gerbang Darul Ehsan.. Entah camne, aku leh terleka pandang accident yang kebetulan de kt kiri & kanan jalan.. last2 sekali kete Toyota Unser kat depan aku emergency brake, aku xsempat brek.. Ape lagi, aku sudah kasi hantam la dia nyer bumper belakang..

Hurm nasib baik la owner kete tu (Chinese guy, around 30years old i guess) baik hati.. Memula tengok muka macam bengang jer, dia tengok2 bumper dia, kemek sikit jer, tgk kete aku haa ko aderr? terus dia ge tolong aku kuar kete, actually aku ok jer juz xdpt nak bukak pintu pasal dah kemek..


So ni la pict2 kete aku kena tow ke Balai Trafik Jalan Bandar, untuklodge report n amek gambar for insurance purposes. Paling sakit hati time dapat surat saman dari IO tu dek kerana aku sudah langgar belakang, adeyy terbang RM300.. Nasib de lobang, dapat murah sket..opsss hehe



Pe pon aku nak say thanks to my fwens, Prithipal Singh, Shuhaimi, Angah & adik aku Ikram aka Mr Roy yang immediately datang lepas tau aku accident..huhu. touching.. credit for shuhaimi for capturing all these photos..
So lepas ni kete aku dah nak masuk ICU, so tension laa aku since dh xde kete camne la nak ge keje n on-call. Luckily workshop tu ade provide kete pinjam, buruk pon belasah aje la asal sampai.

No comments: