Sunday, April 17, 2011

Assalamualaikum..


Assalamualaikum n salam sejahtera to all bloggers n my friends.. rasa2 nya dh few years aku x menjejakkan diri ke blogsite aku ni..terbiar tanpa arah.. ntah nape arini time dok boring2 terasa tgn gatai plak nk menaip n selongkar balik webpage aku nih..

Almaklumlah, since dh keje, asik sibuk ngan pesakit, on-call, n family.. so jarang2 nk menjenguk blog nih.. dlu lain, time student, even though time tu xde laptop, but still manage to update blog ni smpai sanggup ok berjam2 kt 'lab comp' hehe..


Lat skali, aku harap lps hari ni, aku nk jd bersemangat balik utk post kan sbrg perkembangan n pe yg terdetik dalam kepala nih.. ye lah, at least ape yg aku post kan arini akan jadi sejarah yg aku akan baca kemudian hari..tol x hehe..bye

2 comments:

Nasz_84 said...

hurm mcm kalakar je kalo tgk previous post tu dh 6years ago.. :)

Anonymous said...

just drop by..nice blog..